16.6.10

I belong to you


En voi väittää, että taaskaan olisi mitään sen ihmeellisempää sanottavaa. Pelkään nyt kovasti tätä bloggaajan kesätautia, sitä, että pitää sen paussin. Blogaamisen terapeuttinen vaikutus on kuitenkin sen verran väkevä, että paras pitää touchi elossa, paskankin tekstin uhalla!

Koen eläväni erittäin outoja aikoja. Kai jonkinlaisia käännekohtia, joissa pyörin tällä hetkellä hieman ilman sen suurempaa kurssia. Olen viime aikoina ollut lähes törkyisen flirtti, tai siis.. eihän se juuri normitilaan eroa, mutta kai se, miten ihmiset siihen reagoivat eroaa. Ja se piruliste on yhtä addiktoivaa kuin mikä tahansa huumausaine. Ja silti. Vaikka olen hyvinkin rohkea flirtissäni, on minussa silti se ujo puoli. Tämä hämmentävä ristiriita tekee minut vielä mielipuoliseksi ennen kesän loppua, arvelisin.

Tuntuu siltä, että vaikka sisimmässäni olenkin aika vakava ihminen, on minussa myös tämä hyvinkin esille rynnivä kevytkenkäinen puoli ja pitkästä aikaa koen suurta halua antaa sen rellestää vapaana. Ristiriitaisuuksien kavalkadi. Sitä minä olen. Mutta on vaikeaa löytää se keskipolku sieltä erilaisten olotilojen välistä. Se minä, joka uskaltaa olla yhtä vapautuneesti molempia, välittämättä siitä, mitä muut siitä ajattelevat. Joskus nimittäin tuntuu siltä, etteivät ihmiset osaa aivan suhtautua siihen. Ei kai se paljoa poikkea omasta hämmentyneisyydestäni tästä ilotulituksesta mitä mielessäni ja sydämessäni tapahtuu.

Sen ainakin tiedän, etten pidä rajoista. En niistä, mitä minulle asetetaan, enkä niistä, joita olen asettanut itselleni (tietämättäkin). Koen vain tahtoa rikkoa niitä, vaikka pelko hallitseekin tilannetta joskus kovallakin kouralla. Tietysti, ihmisen täytyy olla myös varovainen. Jälleen keplottelemme balanssiaiheessa, joka on minulle niin tuttu.

Minun täytyy olla niin vahva ihminen, että voin elää elämääni kuten itse parhaaksi näen, huolimatta niiden muiden ajatuksista. Se lienee yksi vaikeimmista asioista, mitä tässä elämiseksi kutsutussa sadistisessa utopiassa keksin.

Ja jos minulla olisi valtaa, minä olisin hyväntahtoinen Diktaattori. Ja se on jotain, jota voisin harjoitella oman elämäni suhteen.

2 Comments:

Blogger Jani said...

Mutta juuri ujoushan flirttiin liitettynä tekee siitä seksikästä eikä kevytkenkäistä. Kevytkenkäisessä ei siis mielestäni tippaakaan ujoutta, korkeintaan vain näyteltyä sellaista juuri siinä tarkoituksessa, että vaikuttaisi shekshikhäältä niin kuin aidosti ujo flirtti.

3:14 ip.  
Blogger Carmabal said...

nojaa.. en minä nyt tiedä olenko ujo flirtti, siis tarkoitin enemmänkin, että olen ujo joissakin tilanteissa, enkä aina oikein itsekään sitä käsitä. Aika röyhkeä minä taidan olla jos oikein flirttaamaan alan.. ainakin luulisin. ynh.. tai siis. no hitsi, ajatus katoaa nyt kyllä lahjakkaasti

7:11 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home