26.7.06

Natsipaskapedofiilihomot naapurissani.

Sanottakoon heti ensimmäiseksi että tämä on vain vanhojen ämmien juoruilua(minun siis) ja ettei minulla ole mitään ihmisiä tai eläimiä vastaan jotka tahtovat olla saman sukupuolen edustajan kanssa. Natseja SEKÄ pedofiilejä vastaan minulla tosin on, kuten usealla muullakin, uskallan olettaa.
Siis. Taloni vieressä seisoo puoliränsistynyt omakotitalon tönönen. Siellä asuu omituinen mies. Ja kyllä kyllä olenhan minäkin omituinen, mutta se on vielä omituisempi. Sen näkee heti päälle. Ja se tyyppi näyttää pahasti siltä samalta tyypiltä, joka kouri persettäni ja ahdisteli allekirjoittanut rakkauden kaupassa. Ja siellä talossa käy kaikki kokkolan omituiset hämäräheikit, ainakin osa niistä niin että olen omalla silmämunalla parvekkeelta toljottanut. Ja ne kaikki on miehiä. Mielestäni siellä käy vain miehiä, olen alkanut epäillä sellaista omituisten otusten kulttuurikokouskulttikommuunia jossa elostellaan toisten hmm ömm.. elimillä ja niin edelleen. Mutta se mies joka persaustani kouriskeli, oli täysi nutcase ja meni silloin seuraavaksi juttelemaan pikkulapsille niille tarkoitettuun tilaan. Eli mieleen tuli että oliko pedofiili. Fiilisteli persettäni koska työnsin lastenvaunuja, ei siksi että perseeni olisi ollut niin kourittavan näköinen ja vaikka olisikin ei siihen parane koskea tai tulee nyrkistä.
Ja sitten! Täällä kokkolassa on sellainen hämäräukkeli, sellainen ehkä yli kolmekymppinen joka kokoajan pajattaa isoon ääneen ja puhuu mielellään ventovieraille jatkuvalla syötöllä. Ja se on muutenkin outo, aivan outo! Ja olen asunut sen naapurissa missä se soitti kitaraa nupit kaakossa yläosattomissa ikkunat auki- siinä ainakin on jotain outoa.
No yksi yö kun seisoin parvekkeella niin se tuli sieltä kodiltaan päin se outo, ja puhui isoon ääneen vihaiseen äänensävyyn että perkele minä hakkaan ne kaikki, hakkaan ne muusiksi, näytän vielä, vittu minä oon harrastanu nyrkkeilyä minä hakkaan ne kaikki. Ja sitten se outo käveli pihaani! Menin äkkiä laittamaan oveni lukkoon mutta se meni onneksi sinne outoon naapuriin. Mitähän se yhdeltä kahdeltatoista siellä tekee? Niitten outojen kanssa? Pelaakohan ne siellä pasianssia alasti!? Tai canastaa! tai katsovat omituisia ranskalaisia taidefilmejä ja pasolinin kamaluuksia ja nauravat märkää naurua natsilakit päässä ja munat käsissä?Bukkakekoivat toistensa päälle! Pelkäävät joukolla juutalaisten maailmanvalloitusta ja suunnittelevat kaikenlaisia koiruuksia kun seuraavan kerran menevät rakkauden kauppaan ostoksille – että mitä nyt tehtäisiin? Etsitään sellainen joku ihminen ja mennään tällä kertaa koskettelemaan vaikka sen kainaloa, siitä ne friikkaa, ne normaalit aivan varmasti!