22.5.06

Damn IT!

Voi kura ja kusivesi! Täällä käy aivan liikaa minua tuntevia ihmisiä, joten tässä tulee vastaus maailman yököttävimpiin muotioikkuihin!

Virallisesti taisin tarkoittaa kolmella itemillä VYÖLAUKKUA (se oli joskus ala-asteella, if I rightly recall, tosin hävettää yhä), PILLIFARKKUJA (ne olivat kulahtaneet perinnefarkut, handed down by ensin isosiskolta isoveljeltä, häneltä sitten minulle, ja kaiken lisäksi ne olivat stretchiä..ja niissä oli reikiä- tosi punk!), PISSISPAITAA (ostin ihan 2000 luvulla 2 eurolla kirpputorilta lyhythihaisen valkoisen puuvillapaidan jossa luki että Sweetie - se on yhä olemassa, muttei koskaan tule enää koristamaan tätä torsoa!), mutta tarkemmin ajateltuna, Hullu-Hemulin ikävien paljastusten myötä (voi H*lvetti, unohda jo se käsittämätön neontuulipukutakki ja pimeä yhdistelmä olkihattuun, en edes muista sitä koko juttua - tosin se ehkä todisti jo silloin että mussa oli jotain pahasti vialla), että mulla on ollut jotain neonväristä, ja koska olen aina onnettomasti muodista sivussa, oli minulla myös paitoja olkatoppauksillaahahahahhahahahahah! Tämä on tuskaa tuottavaa..
Joten ne ihmiset, jotka tahtovat palkinnon tästä yleisessä nöyryytyksessä mukana olemiseen voivat lähettää osoitteen, jonne palkinnon lähettää sähköpostiini. Lupaan lähettää jotain hienoa.

carmabal8@hotmail.com