20.6.05

Ulkoasu(sisäasu)

Hmmm. Rupesin kovasti miettimään, kun tuolla Janilla on niin usein nyt pienen ajan sisällä vaihtunut Marginaalin ulkoasu. Ja joka kerta se hiipii selän taakse ja säikäyttää melkein paskat housuun. Olenko siis vanhoillinen? Muutosta pelkäävä? Näp. Se vain hämmästyttää aina, kun joku osaa tehdä jotain tietokoneellansa- minä kun olen varsinainen poropeukalo sen asian suhteen, kuten olen usein ilmaissut.

No. Aloin kuitenkin miettiä tosissani (eli n. 20 sekuntia, kunnes tiesin tyhjentävän vastauksen), minkälaiseksi muuttaisin rakkaan bringdeathcorporationin ulkoasun, jos voisin kaikessa rauhassa tehdä siitä ihan mitä tahansa. Ehkäpä lopputulos sittenkin muistuttaisi enemmän jonkinlaista kotisivustoa enemmän kuin blogia. Tämä on omalla tavallaan varsin rajoittava, vaikkakin vapauttava.

Lisäisin taustaan ja ehkä kaikkiin reunoihin jotain tosi häiriintyneitä piirustuksiani, sellaiseksi oudoksi kehykseksi, joka saisi lukijat varuilleen, ja todennäköisesti toimisi erinomaisesti "näyttämönä" aina silloin, kun reporteeraan kummista unistani. Unimaailmani on monella tapaa hyvin samannäköinen kuin ne oudoimmat piirustukseni - minusta on aina ollut kiva säikytellä ihmisiä.

Lisäisin jonkinlaisen kuvagallerian. Jotain hyviä kuvia - minua ei pelota paljastuminen. Se on jollain tavalla minulle hyvin luonnollista paljastua jossain vaiheessa - vaikka minussa onkin tuo varjoissa hiipivän sisin. Mutta mikäpä sen nautinnollisempaa kuin pimeässä metsässä kiertäminen ja sitten sieltä emergaaminen juuri oikeanlaiseen valoon. Kuun valo sopii oikein hyvin. ( jos joku olisi minua teinivuosinani seuraillut, olisi tavannut oudon tyttösen hiipimässä kuunvalosta varjoihin pitkin poikin maita ja mantuja. Metsällä ja pelloilla)

Turhaannun. Ärsyttää kun ei voi nyt heti ajatuksen nopeudella toteuttaa mielikuviani!!
Joten annan asian olla ja toivon hartaasti että saan joskus vapauden toteuttaa nuo suunnitelmani...