16.6.05

Outoja kyselevät.

Uguksenkin blogin vallanneen kyselyhysterian läpivalaisemana täytynee itsekin vastailla kummallisiin kysymyksiin - sillä ne ovat viihdettä vailla vertaa.
Vastaamma näin!

13 asiaa joista pidän:

1. Ukkonen
2. Vampyyrit
3. Fantasia-kaikki
4. Kirjat
5. Kirjoittaminen
6. Kuvat
7. Piirtäminen
8. Yöllisistä oudoista kävelyretkistä ja autoretkistä
9. Syvällisistä keskusteluista
10. Oudoista kokemuksista
11. Musiikki, sen tekeminen ja kuunteleminen
12. Tanssiminen
13. Rakasteleminen

12 elokuvaa, joista pidän:

1. Saksikäsi Edward
2. The Crow
3. Monty Python-Quest for Holy Grail
4. Francis Ford Coppolan Dracula
5. Veren vangit
6. Taru sormusten herrasta-trilogia
7. Päätön ratsumies
8. Dogville
9. Huonot kauhuleffat seurassa (paskan estetiikka)
10. Susien klaani
11. Alien quadrilogy
12. Dina

Siinäkin vaan kuitenkin jäi varmasti taas paljon listaamatta. Nyyh.

11 idolia/esikuvaa:

Tämä on kyllä tyhmä kysymys. En idolisoi ketään. Esikuviakaan en oikein keksi, todennäköisesti kuitenkin oma äiti lienee lähinnä esikuvaa.

10 fyysistä asiaa itsestäni:

1. Olen lyhyt. 161 cm.
2. Olen myös pyöreähkö, johtuen varmaan siitä, että vaikka kuinka laiha olen ollut, olen perheeni suurikokoisin ihminen jo luuston ja lihaksiston takia.
3. Kynteni ovat aina pitkät ja mystisen taipuisat. Voin vääntää niitä taaksepäin ilman tuskia.
4. Osaan hallita ihailtavasti kehoani, koska olen tanssija.
5. Nenässäni on aristokraattinen kyhmy.
6. Puhun paljon käsilläni ja kehollani.
7. Olen kalpea kuin kalkkilaivan kapteeni.
8. Minulla on kolme ainutlaatuista tatuointia. 2 niistä exäni piirtämiä, 1 omani.
9. Olen erinomaisen tyytyväinen kehooni.
10. Minulla on varsin vahvat jalat. (joista olen saanut kuulla ikäni perheeni rimppakintuilta - lälläsbyy!)

8 suosikkijuomaa/ruokaa:

1. Vesi
2. Mehu
3. Tee, mieluiten yrtti.
4. Kana, kaikissa muodoissaan. Paitsi ei raakana! Tai ken tietää, en o kokeillu.
5. Peruna! Aivan parasta.
6. Suklaa. Kohtuullisissa määrin.
7. Salmiakki. Paitsi ei viimeaikoina...
8. Maissi! Vaikka inhoankin keltaista väriä..

7 ihmistä, joita tahtoisin suudella:

Hölmö kysymys. Sellaista ihmistä jolla on suudeltavat huulet ( eli ei siis sellaiset sairaan ohuet) ja joka OSAA suudella. Mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että ei yritä nuolla toisen naamaa, eikä yritä syödä toista elävältä.

6 asiaa jotka ärsyttävät minua: (vain kuusiko??)

1. Ärsyttävät ihmiset.
2. Uskovaiset, jotka tuputtavat uskontojaan minulle.
3. Väärin kaappiin laitetut astiat. Olen uskollinen tyylilleni.
4. Roskaajat.
5. Liian iloiset ihmiset. Siinä on jotain niin epätoivoista.
6. Maailman epäoikeudenmukaisuus.
bonus: RAHA ja sen puute.

5 asiaa joita kosketan päivittäin:

1. Teeveen kaukosäädin. Häpeän.
2. Rintani. En häpeä.
3. Voiveitsi (kylymä veihti)
4. Karvainen olento, joka kehrää ja ei tottele mitään nimeä, ei edes omaansa.
5. Vessanvedin. Jeesus ko romanttista. Mutta totisinta totta.

4 tv-sarjaa joita seuraan:

1. Conan O´Brienin late nightia harva se päivä.
2. Kaikkea ahdistavaa paskaa, jonka käännän paskan estetiikan helmiksi.
3. Kylmä rinki. Jos sitä tulisi vielä.
4. Bad girls, sitten kun uudet jaksot alkaa.

3 asiaa, joihin pukeudun joka päivä:

Tekisi mieleni kyllä heilauttaa tähän jotain hävytöntä, mutta yritän olla totuudenmukainen.

Vahva minäkuva.
Alusvaatteet - tulihan se hävyttömyyskin sieltä?
Akvamariinisormus.

2 julkkista, joihin olen ollut ihastunut:

en varsinaisesti ihastunut myönnä olleeni, mutta ne, joita pidän puoleensavetävimpinä ovat:

ROBERT SMITH. Eikä sillä ole mitään väliä kuinka vanha tai lihava se on. Se on ROBERT SMITH.

En tietenkään kuollaksenikaan muista juuri nyt sen yhden näyttelijän nimeä, mutta on esittänyt Crow- elokuvassa sitä pääpahista, sekä on ollut monissa muissakin elokuvissa...
Sillä on kuitenkin maailman seksikkäin ääni, ja se on juuri niin pahan näköinen, kuin ääni antaa ymmärtää. MM.

Ha! En siis pudonnut tuohon suosittuun Johnny Depp-kuoppaan...

1 asia, jonka haluan kaikkien tietävän minusta.

Julkistakaamme se - olen varsin outo hyypiö. Mutta kiva sellainen.

Repikää siitä. Näihin oli hauska vastailla. Mutta taidan yrittää keksiä vähän oudompia kysymyksiä vastattavaksi seuraavaksi kerraksi...