30.9.05

He e ny kolkko he!

(Kokkolalaisruotsilla siis että kolkkoa on)

Huo! Taas vapaayö edessä perjantaina. Olen jo odottanutkin sitä kovasti, sillä yöt alkavat olla aika omituisia, kun kahden kuukauden ajan herää aina tekemään jotakin yöllä muutamien tuntien välein. Viimeaikoina on ollut aika disoriented olo, kun herään en ensin tiedä mikä siinä kitisee vieressä, sitten en muista koska olen viimeksi imettänyt tai vaihtanut vaipan. Ja mielenosoituksellisesti Kristian pissasi päälleni tänä aamuna vaippaa vaihtaessa. Olen varma siitä mielenosoituksellisuudesta, sillä sitä ei ole ennen tapahtunut, vaikka kaikki aina sanovat että pojat pissivät sitten päin näköä aina. En ole varma mistä hän mieltään osoitti mutta kusinen juttu oli.
Taidampa lähteä kyllä siellä yöelämäskenessä käymään, kun kerta kaverikin siihen löytyi ja toivonmukaan Hullu-Hemulikin pääsisi kokkolaan.
Olen muuten varmistunut selvännäkijän lahjoistani. Kaveri tuli sairaaksi ja sanoin että sillä on varmasti jokin rutto kun oli ollut arkeologisilla kaivauksilla kaivamassa ja jänisruttohan sillä! Ja olihan se synnytys-kooma-juttukin ja yleensäkin se, että kun tulin raskaaksi. Aika paljon siis on ollut nyt vuoden aikana noita tietämisjuttuja. Jännityksellä odotan, josko niitä lisääkin tulisi.
Olipas tämäkin nyt vähän tällainen täyte juttu. Olen yrittänyt keksiä jutunjuurta, muttakun en ole edes sairaita uniakaan nähnyt mitä voisin reportoida! Tai en ainakaan muista niitä.
No – eiköhän unimaailma pian taas rykäise jonkin häiriköivän sarjan iki-ihania shokkiefektiuniaan. Odottelemme jännityksessä.