28.3.07

Kirous

RAAAAAAAAAAAAAAGHHHH!!!

Siinä teille kirousta kerrakseen.

Minulla oli eilen inssiajo, josta pomppasin aivan järkyttävän idioottimaisen virheen takia.. aivan kuten pelkäsinkin että sellaisesta pomppaisin. Vaikka olinkin rento ja ajoin muuten hyvin muutamaa aivan pikkujuttua lukuunottamatta (kuten käännä päätä enemmän vaikka olin kuin pöllö kokoajan ja ota huomioon pyöräilijöitä enemmän). Kyse oli eräästä yksisuuntaisesta kadusta, jolla vasemmalle käännyttäessä pitäisi ryhmittäytyä vasemmalle, eikä mielessäni edes käynytkään moinen asia. Kyllä harmittaa. Noin 100 euroa kalliimmaksi nyt tulee kortin saanti ja huomenna on uusinta otos inssistä ja voin sanoa, että jos se ei mene läpi niin taidan pistää nyrkin läpi siitä ajon valvojasta. Perkele!

Toivotaan että mielessäni tällä kertaa pysyisi kaikki ne asiat, jotka muistin hyvin viimeksi ja ne asiat, jotka unohdin viimeksi..
Ja tällä kertaa ajan vain niitä katuja, joista olen täysin varma!

Mutta kaikista eniten ärsytti se, kun se ukkeli sanoi että ajamiseni oli oikein sujuvaa, jopa niin hyvää että hän aivan hämmästyi kun tein tuollaisen virheen. Aivan kuin se olisi ollut liian helppoa se ajamiseni. Saatana. Kyllä minä vielä sille näytän närhen munat! Ja näppylät! Ja käppylät! Ja tissit? Pääsiskö sitten läpi? (buahahaahahhahahahhaha!!!) Niin ja olen kuulemma hyvä peruuttamaan parkkiruutuun. No, mikäs siinä. Peruutetaan koko ajomatka.. Nurinkurinen kun olen.