24.8.05

Kun unissa vierailee kummia tyyppejä

En tiedä kuinka moni teistä tietää henkilön nimeltä Kalevi Riikonen. Kyseinen tyyppi on kuitenkin eräs suomen kuuluisimmista ufokontaktihenkilöistä, ja itse herran muutamaan otteeseen tavanneena erittäin pätevä sellainen. Sanotaan että siinä mies, joka tietää asioita.
Kuitenkin. En ole koskaan saanut kalevia vierailemaan uneeni, mutta tälläkertaa näin kävi.

Unessa olin tulossa jostakin paikasta, olin opiskelemassa jossain pikkupaikkakunnalla. Kalevi tuli kadulla minua vastaan ja olin varsin ihmeissäni että mitäs kalevi täällä! Hän sanoi olevansa menossa paikkakunnan radioasemalle johonkin haastatteluun joka koski uhvo asioita. Rupattelimme hetken ja kalevi kertoi minulle jotain hyvin tärkeää - enkä tietenkään kuollakseni muista mitä - kuten en koskaan kun minulle jotain tärkeää unessa kerrotaan. Kalevilla ja itsellänikin oli kuitenkin kova kiire ja ehdin kysäistä että miltä taajudelta se tulee se haastattelu. Kalevi kertoi ja jatkoimme matkaamme.

Kotonani pistin radion päälle ja kuuntelin varsin mielenkiintoista ja asiallista haastattelua. Kun se läheni loppuaan tuli mieleeni useita asioita, joista tahdoin keskustella kalevin kanssa, joten lähdin kohti radioasemaa, jotta ehtisin vielä jutustaa miekkosen kanssa.
Tässä kohtaa unessa on musta aukko. Seuraavassa kohtauksessa seison radioaseman sisätiloissa ja kaikki ihmiset ympärilläni ovat tajuttomia tai syvässä unessa. Kalevia ei ole missään. Itseasiasa asiaa tutkiessani huomioin että kaikki ihmiset kilometrien säteellä nukkuvat sikeästi.
Päättelen että taisivat humanoidit käydä hakemassa Kalevin asemalta ja tekivät samalla jonkin källin.
On outo olo.

Moisesta vierailusta aiheutui muitakin ei niin hauskoja lieveilmiöitä. Joku nainen kaupungin laidalla sekosi ja murhasi aviomiehensä. Olen unessa järkyttynyt. Eihän sellaista pitäisi käydä.

Juuri ennenkuin herään, tajuan yhtäkkiä makaavani pelolla jossakin, ja minua tuijottaa erittäin suurisilmäinen humanoidi.

Herään.

Huone on pimeä.

Hmm.