6.9.04

Ruoskan Tahtiin

Olen tunnettu omituisista ristiriidoista. Näitä ilmentävät ehkä eniten kykyni olla suunnattoman tuottelias, nopea kuin salama tekemisissäni, sekä äärimmäisen, tuskallisen ja kiusallisen laiska.
Pointtini on, että kuinka tällainen ihminen voi saavuttaa minkäänlaisen tasapainon noitten kahden piirteen osalta?
On nimittäin melko vaikeaa, kun kaikki tietävät ainakin tuon ensin mainitun ominaisuuden ja odottavat aina minun toimivan sen mukaan. Ongelmana on vain se että olen notoriously kuuluisa siitä, että en koskaan tee sitä, mitä minulta odotetaan. Heh.
Läpi aikojen omat tekemiseni ja harrasteeni ja asiani ovat olleet top priority, eikä mikään, toistan, ei mikään ole yltänyt niitten yli, ennenkuin äärimmäisissä tilanteissa.
Kaipa tämäkin on keino pitää eläminen mielenkiintoisena, mutta voisin elää ilman sen aiheuttamia kyräilyjä.
Tänä päivänä työni vihdoin alkavat. Olen toki jo jonkinlaisessa työssä, ollut koko kesän, mutta tämä nyt alkava työni on ollut ainoa työ, jonka olen hoitanut niin säntillisesti ja kiitettävästi että mielestäni ansaitsisin ruusuja siitä hyvästä. Ei tosin kannata koskaan odottaa saavansa mitään hyvin tehdystä työstä(olen huomannut ja oppinut kantapään kautta).
Yhteenvetona. Minulla on kiire hakemaan tarvikkeita työhöni. Siis hiphei ruoskan tahtiin marssimaan kohti parempaa(ainakin mieluisempaa)huomista!!